کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

کولر گازی

۲۹
خرداد
  • baneh cooling

کولر گازی ال جی | نقد و بررسی و امکانات مدل های اسپلیت ال جی



کولر گازی ال جی یکی از محصولات پرطرفدار در بازار تهویه مطبوع بوده و در مقایسه با کولر گازی سامسونگ از درصد پوشش خوبی برخوردارند. ال جی توانسته است با بهبود مواردی از قبیل کیفیت محصول یا پشتیبانی از خدمات مشتری سهم خوبی از بازار را نصیب خود کند. ما در این جا به بررسی کولرهای اسپلیت ال جی می پردازیم.

 

بررسی کولر گازی ال جی

با توجه به برتری قدرتمند کولر اسپلیت بر کولر پنجره ای، مردم به دلایل زیادی تمایل بیشتری به خرید کولرهای اسپلیت پیدا کرده­اند. برخی از منازل یک پنجره اختصاصی برای نصب کولر پنجره ای در نظر نگرفته اند و برخی از مردم نیز مایل نیستند که برشی بزرگ در دیوار خانه­شان برای نصب این کولرها ایجاد کنند. در حالی که برای نصب کولرهای اسپلیت فقط به یک سوراخ کوچک در دیوار نیاز هست که آن هم در پشت یونیت تهویه مطبوع مخفی شده و کولر روی دیوار بهتر به نظر می رسد. کاملا مشهود است که کولرهای اسپلیت نمای بهتری نسبت به کولرهای پنجره ای دارند. با این حال، در مواردی نصب آن ها می تواند دشوار باشد. بنابراین، باید قبل از خرید ببینید نیاز واقعی شما چیست و کدام نوع کولر برای شما بهتر است.

 

اثربخشی سرمایشی کولر گازی ال جی

فناوری خانگی ال جی با نام «اینورتر V» عامل موفقیت کولرهای اسپلیت ال جی است. این فناوری در کولرهای پنجره ای ال جی نیز استفاده می شود. این فناوری زمانی به کار می آید که سرمایش موثر به همراه صرفه جویی در برق مدنظر باشد. مزیت اصلی فناوری اینورتر Vاین است که با روشن کردن کولر، کمپرسور با حداکثر سرعت شروع به کار می کند تا به سرعت محیط را به دمای مطلوب برساند. وقتی که اتاق به دمای مطلوب برسد، اینورتر ال جی به تنظیم و تغییر مستمر سرعت کمپرسور می پردازد تا با مصرف کمترین میزان برق، دمای اتاق را در سطح مطلوب حفظ کند. این مزیت اصلی متغیربودن سرعت کمپرسور است که با سرعت کمتری کار کرده و هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد. و از این رو، سرمایش نیز بسیار قدرتمند است.

 

خروجی هوا نیز برای جریان هوای قدرتمند طراحی شده است به طوریکه می تواند دمای اتاق را در یک دقیقه تا ۷ درجه خنک ­تر کند. پره های چهارجهتۀ خروجی هوا اتاق را به سرعت و به شکل موثر در جهات مختلف خنک می کند. با این حال، می توان پرۀ افقی را با چرخش کاملاً خودکار از مرحله ۱ تا مرحله ۶ تنظیم کرد یا می توان پرۀ عمودی را نیز از مرحله ۱ تا مرحله ۵ در چپ و راست با حالت چرخش کاملا خودکار تنظیم کرد تا فقط بخش خاصی از اتاق را خنک کند. چرخش چهار جهته باعث می شود که جریان هوای کولر در اتاق بهینه باشد صرف نظر از اینکه محل استقرار شما در اتاق کجاست. وقتی جریان هوا به درستی تنظیم شده باشد می توانید تا فاصله ۳۰ فوتی جریان باد کولر را احساس کنید.

 

کیفیت ساخت کولر گازی ال جی

ما محصولات برندهای بزرگ را می خریم زیرا انتظار داریم که آن ها محصولاتی با کیفیت عالی به ما ارائه کنند. و اگر آن‌ها محصولاتی با کیفیت خوب ارائه نکنند، شهرت آن ها به خطر می افتد. رقابت در بازار چنان بالاست که اگر یک برند استانداردهای لازم را نداشته باشد به سرعت سهم بازار را از دست می دهد و ضررهای مالی بزرگی می بیند. به همین دلیل، ال جی نیز در مورد کیفیت کولرهای اسپلیت خود مسامحه نمی کند. کمپرسور، ظاهر و بدنۀ محصولات ال جی در طول زمان به لحاظ کیفی بهبود یافته اند. از این رو، کیفیت ساخت محصول خوب است و قطعات داخلی دستگاه نیز عمر خوبی دارند زیرا طول عمر قطعات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اگر انتقادی در مورد آن شنیدید، بدانید که از هر شرکتی انتقاد می شود. خودتان فکر کنید، اگر صدتا مشتری داشته باشید، هرگز نمی توانید صدتای آن ها را از خدمات و محصولات راضی نگه دارید.

 

شکل ظاهری کولر اسپلیت ال جی

الجی مدل های بسیار متنوعی از کولرهای اسپلیت دارد. آن ها سعی کرده اند برای هر میزان بودجه دامنه ای از محصولات را ارائه کنند. و در مورد شکل ظاهری نیز باید گفت که سیمای این محصولات خیلی خوب است. مدل هایی از این کولرها وجود دارند که بدنۀ بیرونی آن ها کاملا رنگ آمیزی شده است تا با فضای داخلی منزل – برای کسانی که به رنگ سفید ساده علاقه ندارند – هماهنگ شود. این کولرهای کاملا رنگی ظاهری بسیار تجملی دارند و شاید حسادت همسایه‌ها را برانگیزند. با این حال، نظر افراد در مورد شکل ظاهری دستگاه متفاوت است. اگر نگاهی به شکل ظاهر میتسوبیشی یا هیتاچی بیندازید، آن ها نیز تفاوت های خوبی در ظاهرشان دارند اما همزمان شکاف قیمتی بزرگی نیز دارند. خب پس موضوع این است؛ اگر جیبتان پر از پول است، می توانید به سراغ برندهای درجه یک بروید. اما اگر می خواهید محصولی با قیمت مناسب و ظاهر شیک بخرید، به سراغ ال جی بروید.

 

  • baneh cooling