کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

کولرگازی وایت وستینگ هاوس سری اکسنت بانه

کولر اسپلیت گازی اینورتردار وایت وستینگ هاوس مدل سال 2016 میلادی و ساخت تولید شده در ایالات متحده امریکا

کولر گازی وایت وستینگ هاوس سری اکسنت جزو مدل های رسمی این شرکت امریکایی به حساب می اید و از بدو ورودش در سال 2015 به بازار فروش جهانی بالایی داشته است.

سری اکسنت وایت وستینگ هاوس جزو محدود مدل های از این کمپانی میباشد که مجهز به سیستم اینورتر میباشند.

سیستم دی سی اینورتر این دستگاه قادر است مصرف کلی کولر گازی را تا بیش از 60% بهبود بخشد.

موتور کولر گازی اینورتر وایت وستینگ هاوس 24000 روتاری تروپیکال  (حاره ای) تیپ T3 میباشد که با سری سال 2015 مشترک میباشد تنها تفاوت سری جدید accent وجود حصار اطراف کمپرسور جهت پایین  اوردن صدای خروجی از موتور میباشد.

از امکانات بروز اسپلیت کم مصرف وایت وستینگ هاوس میتوان به فیلترتصفیه هوا ضد ویروس ¸ سیستم پالس الکتریکی حشرات¸ سنسور پایداری دما¸ سیستم ضد الرژی(انتی باکتریال) و همچنین سیستم معکوس فاز اشاره نمود.

اسپلیت اینورتر وایت وستینگ هاوس دارای گرید مصرف انرژی ++A و استاندارد جهانی یورو6  میباشد.

  • baneh cooling
در کشور ما با توجه به اینکه دلار گران شده و ارزان بودن محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است اجناس قاچاق و چینی روز به روز بیشتر می شوندبه همین دلیل مشکلاتی را برای افرادی که قصد خرید کولرگازی ارزان را دارند پیش آورده است. اجناس چینی که با برند کولر گازی های معروف وارد بازار شده اند به دلیل قیمت کم توانسته اند به سرعت برای خود جا باز کرده و اطمینان برخی از مصرف کنندگان را جلب کنند.

شاید معروف ترین برند کولر گازی که نمونه های تقلبی و چینی آن وارد بازار ایران شده کولر گازی اجنرال است. اجنرال که محصول مشترک فوجیتسو جنرال ژاپن و گروه دبی می باشد، در هند و تایلند تولید می شود که البته دفتر مرکزی آن در هند می باشد

  • baneh cooling

 سوالی که حتما در زمان خرید کولر گازی مناسب برای منزل یا محل کارتان به آن فکر کرده اید و مطمئنا جواب مناسبی هم برای این سوال پیدا نکرده اید.

بهترین کولر گازی از نظر هر شخص یا فروشنده می تواند متفاوت باشد و این نیازهای شما و کاربری و محل نصب کولر گازی است که میتواند نقش مهمی در انتخاب کولر گازی داشته باشد. بهترین برندهای کولر گازی در ایران شامل اجنرال، ال جی، سامسونگ،گری، هایسنس، مدیا، گرین، بوش می باشد که با بررسی برخی از آنها سعی می کنیم در انتخاب کولر گازی به شما کمک کنیم.

  • baneh cooling