کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

راهنمای خرید کولر گازی | نکاتی که قبل از خرید کولر باید بدانیم



راهنمای خرید کولر گازی چرا مهم است ؟

براساس تجربه ، بیشتر اوقات مشتریان برای خرید یک اسمارت فون وقت زیادی را سپری می کنند تا گوشی مد نظر خودشون را پیدا کنند، اما در مورد خرید کولر گازی اینگونه نیست !!

فاکتورهای زیادی وجود دارد که مشتریان اسپلیت ها از آن اطلاعی ندارند.در این مقاله سعی می کنیم نکات مهم در خرید کولر گازی را برای شما ذکر کنیم و شما را از سردرگمی نجات دهیم تا ذهن شما را به نسبت این خرید روشن تر نماییم.

با ما همرا باشید.


کولر گازی پنجره ای یا اسپلیت (کولر گازی دیواری) ؟

شما قبل از اینکه برای مشاهده و خرید کولر گازی اقدام کنید باید بررسی کنید که کدامیک از انواع کولر گازی ها را می خواهید کولر گازی دیواری (اسپلیت) یا کولر گازی پنجره ای ؟

هرکسی باید یک نوع را انتخاب نماید بسته به نوع اتاق و نیازهایی که مطرح است باید تهویه مطبوع مناسب را انتخاب نمود.اگر شما مستاجر هستید پیشنهاد ما به شما خرید کولر گازی پنجره ای می باشد چون حمل ونقل و نصب آن آسانتر می باشد ،تغییر مکان و انتقال مکرر اسپلیت دیواری جالب نیست حتی اگر ۲ یا ۳ سال یکبار انجام شود.

کولر گازی پنجره ای پرسرو صدا تر است در مقایسه با اسپلیت ها ،پس اگر توانایی مالی دارید خرید اسپلیت برای شما بهتر خواهد بود.

همچنین کولر گازی دیواری یا همان اسپپلیت سریعتر اتاق و محیط را خنک تر می نماید چون درب باز شونده ی پهن تر و عریض تری دارد که در سکوت اینکار را انجام می دهد،مخصوصا اگر شما در نظر دارید اسپلیت اینورتر را خریداری نمایید از برندهای معروف مانند کولر گازی اجنرال،ال جی،سامسونگ به سختی صدایی از این اسپلیت ها به گوش شما خواهد رسید.

  • baneh cooling