کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

کولر گازی بانه

خرید کولر گازی واسپلیت

راهنمای خرید ماشین لباسشویی


وقتی قصد خرید ماشین لباسشویی بانه ای را دارید علاوه بر خوب تمیز کردن لباس ها باید ویژگی های دیگری را نیز مدنظر قرار دهید که ما قصد داریم در مطلب راهنمای خرید ماشین لباسشویی این ویژگی ها را به صورت جامع شرح دهیم تا انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب برای شما راحت تر شود.

ابتدا مدل ماشین لباسشویی که میخواهید را در نظر بگیرید که درب از بالا باشد و یا درب از جلو. یکی دیگر از نکاتی که باید در ابتدا به آن توجه کنید بودجه ای است که میخواهید برای خرید ماشین لباسشویی خود هزینه کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که خرید یک ماشین لباسشویی ارزان به معنای بی کیفیت بودن آن دستگاه نمی باشد بلکه ممکن است بعضی از امکانات ویژه و تکنولوژی های روز لوازم خانگی در ماشین لباسشویی مورد نظر استفاده نشده باشد که باعث میشود دستگاه انرژی بیشتری مصرف کرده و هزینه قبض برق بیشتری بپردازید. حتما این مورد را هم بررسی کنید که ماشین لباسشویی مورد نظرتان خشک کن هم دارد یا خیر!

می‌گویند اگر در موقع نیاز خرید کنید، هیچ‌وقت از خرید خود راضی نخواهید بود. به‌عنوان دلیل برای صحت این گفته، همیشه در فصل تعطیلات قیمت بلیت وسایل نقلیه و رزرو هتل در بالاترین حد خود قرار دارد. ولی اگر شش ماه قبل از آغاز تعطیلات اقدام به مهیا کردن مقدمات سفر نمایید، زمان کافی برای انتخاب درست و اجتناب از صرف هزینه‌ی اضافه خواهید داشت. این شرایط کاملاً در مورد سرویس و تعمیر لباسشویی نیز صدق می کند. شما با صرف کمترین هزینه برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی دیگر نیازی به خرید ماشین لباسشویی جدید و گرانقیمت نخواهید داشت.

ماشین لباسشویی درب از بالا

ماشین لباسشویی های درب از بالایی که دارای یک همزن(agitator) نیز درون خود هستند نسبت به ماشین لباسشویی های بدون همزن ارزانتر و البته سریعتر نیز هستند و به همین علت به ماشین لباسشویی های با بازدهی بالا معروف می باشند. این مدل از لباسشویی ها بهتر تمیز میکنند، کمتر آب مصرف میکنند و همچنین ظرفیت های بالاتری دارند.

یکی دیگر از ویژگی های این نوع ماشین لباسشویی این است که سریعتر میچرخند و همین باعث میشود که مراحل خشک کردن نیز سریعتر انجام شود.


ماشین لباسشویی درب از جلو

این نوع ماشین لباسشویی معمولا گزینه گرانتری نسبت به مدل های دیگر هستند و از نوآوری ها و تکنولوژی های بروزتری استفاده میکنند. ماشین لباسشویی های درب از جلو بهتر تمیز میکنند و نسبت به لباسشویی درب از بالا آب کمتری نیز مصرف میکنند.این مدل لباسشویی زمان بیشتری برای تمیز کردن صرف میکند و البته سریعتر نیز می چرخد.


خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید یک ماشین لباسشویی باید به آن توجه کرد جدای از اینکه این وسیله چه خصوصیات و امکاناتی دارد و از چه سطح کیفیتی برخوردار است یا این که ساخت کدام کشور است و شما چه میزان برای خرید آن هزینه خواهید کرد این است که مطمن شوید چه خدمات پس از فروشی برای این محصول در نظر گرفته شده است فرض کنید شما یکی از بهترین برند های ماشین لباسشویی را با قیمت چند میلیونی با تمامی امکانات روز دنیا خریداری کرده اید و برحسب اتفاق بعد از مدتی استفاده شیشه ماشین لباسشویی شما شکسته شد آیا این شرکت تولید کننده این امکان را در شهر استان یا کشور شما برای تهیه قطعه یدکی فراهم اورده است ؟ چون در غیر این صورت شما به هیچ عنوان امکان استفاده از ماشین لباسشویی خود را نخواهید داشت و باید به جای کمد از آن استفاده کنید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۶
  • ۱۵۹ نمایش
  • baneh cooling

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی